English Home, Klasik İngiliz tarzının ötesine geçerek, country detaylarla desteklenen uygun fiyatlı ev tekstili ve dekorasyon ürünleriyle yaşam alanlarına huzur, rahatlık ve romantizmi getiren bir marka olarak öne çıkıyor. 2009 yılında üç mağaza ile Turgut Aydın Holding bünyesine katılan şirket, kısa sürede sektörde lider konuma yükseldi.4000'den fazla çalışanı, 400'den fazla mağazası ve yurt dışındaki varlığıyla English Home, ev tekstili konusundaki liderliğinin yanı sıra yeni girdiği küçük ev aletleri kategorisinde de başarılı işlere imza atmaya hazırlanıyor. Yurt içi ve yurt dışında geniş bir müşteri kitlesine hitap eden marka, E-ticaret kanalında da başarılı bir şekilde faaliyet gösteriyor.E-ticaret kanalında daha etkili bir varlık göstermek adına English Home, yeni web sitesi ve mobil uygulama gibi teknolojik gelişmelerle e-ticaret operasyonlarını güçlendiriyor. Bununla birlikte, Yandex Ads ile iş birliği yaparak Black Friday döneminde reklam getirilerinde büyük bir yükseliş elde etti.Yandex Ads’in yeniden hedefleme çözümü, potansiyel müşterilere ürün önerilerini özelleştirmek için tasarlanmış ve Black Friday gibi önemli dönemlerde oldukça etkili olmuş. English Home'un reklam harcamalarında getirilerindeki artış, ROAS (Reklam Harcamasının Getirisi) oranında %72,17'lik bir yükselişi beraberinde getirdi. Bununla birlikte, satın alma maliyetini %35 oranında azaltarak önemli bir başarı elde etti.English Home’un bu başarısında etkili olan dijital pazarlama ajansı AnalyticaHouse ise kampanyaya destek olarak etkileşimli reklam banner'ları ve yeniden hedefleme stratejileriyle markaya katkı sağladı. English Home’un Dijital Pazarlama Müdürü Gözde Elönü, Yandex Ads iş birliğiyle yaşanan bu başarı sürecine dair şunları söyledi: “Yurt içinde ve yurt dışında pazar payımızı artırmak için e-ticaret kanalını aktif bir şekilde kullanıyoruz. Yandex Ads ekibiyle gerçekleştirdiğimiz iş birliği, özellikle ROAS’a %72 pozitif katkı sağladı.”Yandex Ads Türkiye ve Bölgesel Ajans İş Ortaklıkları Lideri N.Bilge Atila ise şunları ekledi: “Yandex Ads olarak yeniden hedefleme çözümlerimizle Black Friday döneminde English Home’un getirilerinde %72’lik bir artış sağlamak bizim için büyük bir memnuniyet. Yeniden hedefleme, maliyetleri azaltırken gelirleri artıran ve marka bilinirliğini geliştiren önemli bir araç haline geldi.”
Ekonomi
Yayınlanma: 22 Aralık 2023 - 20:54
Yandex Ads ile English Home, reklam getirilerini rekor seviyede arttırdı
Türkiye'nin ev tekstili perakende sektöründe lider kuruluşlarından olan English Home, Yandex Ads'in sunduğu yeniden hedefleme ve Yandex arama motoru reklamcılığı gibi yenilikçi çözümlerle Black Friday döneminde reklam harcamalarındaki getirilerini %72 oranında artırdı.
Ekonomi
22 Aralık 2023 - 20:54