Apple, Vision Pro'nun insanların yaşam ve çalışma şeklini kökten değiştireceğini ifade ediyor; ancak gerçek kullanıcı deneyimi oldukça farklı. Apple Vision Pro'yu satın alan kullanıcılar, deneyime dair beklenenin aksine, gözlüğü ilk kurulum aşamasında zorluk yaşayarak iade taleplerinde bulunuyorlar.Vision Pro'nun onarım ve üretim hattının detaylarını inceleyen bir yüksek profilli analiste göre, Vision Pro iadelerinin önemli bir oranı, kullanıcıların gözlüğü ilk kez aldıklarında nasıl kullanacaklarını anlayamamalarından kaynaklanıyor. Sıkça Apple'ın tedarik zinciri hakkında raporlar sunan analist Kuo, Apple Vision Pro iadelerinin yüzde 20 ila 30'unun, karma gerçeklik gözlüğünün nasıl kurulacağını bilmemekten kaynaklandığını tahmin ediyor.Kullanıcıların kurulum sırasında ne tür zorluklarla karşılaştığı tam olarak belirlenmemiş durumda. Apple Vision Pro'yu kullanıma hazır hale getirmek için kullanıcıların, cihazın kullanım kılavuzuna göre birkaç adımı takip etmeleri gerekiyor. Bu adımlar arasında bataryayı şarj etme, bağlantı kurma ve gözlüğün rahatça oturmasını sağlama bulunmaktadır. Daha sonra, elle ya da iOS 17/iPadOS 17 yüklü bir cihaz aracılığıyla kurulum başlatılır. Ardından göz ve el girişi ayarları yapılmalı, Apple kimliği ile giriş yapılmalıdır.Bazı kullanıcılar, Apple Vision Pro'yu hantal tasarımı, yüksek fiyat etiketi ve çeşitli sağlık sorunlarına neden olması gibi sebeplerle iade etmekte.
Teknoloji
Yayınlanma: 04 Mart 2024 - 14:46
Apple Vision Pro'yu alanların çoğu kullanmadan iade ediyor
Yapılan son rapora göre, Apple Vision Pro kullanıcıları, sadece cihazın ağırlığından veya kullanımının sağlık sorunlarına yol açmasından dolayı iade taleplerinde bulunmuyorlar, aynı zamanda cihazın kurulumunu da zor buluyorlar.
Teknoloji
04 Mart 2024 - 14:46