2 milyon kullanıcı barajını aşarak önemli bir adım atan Twitter rakibi Bluesky, görselde de köklü bir değişikliğe gitti. Stok bulut görselinin yerine, platformun yeni simgesi olarak mavi bir kelebek logosuna geçiş yapıldı. Şirket, bu değişiklikle daha geniş kitlelere ulaşmayı hedeflediklerini belirtti.Platformun web arayüzünde yapılan güncellemeler de dikkat çekiyor. Artık paylaşılan gönderiler herkes tarafından görülebilecek ve bir hesaba gerek kalmayacak. Davetiye usulüyle çalışan platform, ağı deneyimlemek isteyenlere daha açık bir kapı sunuyor.Bluesky halen tam anlamıyla herkese açık bir erişim sağlamasa da yapılan güncellemeler, platformun geniş bir kitleye hitap etme amacında olduğunu gösteriyor. Twitter'a alternatif olma yolunda ilerleyen Bluesky, merkeziyetsiz yapısı ve kullanıcı dostu yaklaşımıyla dikkat çekmeye devam ediyor.
Teknoloji
Yayınlanma: 24 Aralık 2023 - 20:01
Güncelleme: 24 Aralık 2023 - 21:23
Bluesky kullanıcı erişimini genişletiyor
Twitter'a rakip olarak öne çıkan merkeziyetsiz sosyal medya platformu Bluesky, son güncellemelerle dikkat çekici değişikliklere imza atıyor. Şu ana kadar sınırlı bir erişim sunan platform, artık üye olmadan da gönderileri görme olanağı sağlıyor.
Teknoloji
24 Aralık 2023 - 20:01
Güncelleme: 24 Aralık 2023 - 21:23