Netflix’in oyun oynayan aboneleri bu değişikliği fark edecek. Platformun yardım merkezi sayfasında önceden duyurulan “Reklam yok. Ekstra ücret yok. Uygulama içi satın alma yok.” ilkeleri değişiyor. Netflix yöneticileri, son iki yıldır hediye ettikleri mobil oyunlardan kazanç elde etmeyi hedefliyorlar.Şu an Netflix Games’teki oyunlar tüm aboneler için ücretsiz ve içinde reklam ya da uygulama içi satın alma seçenekleri bulunmuyor. Ancak Netflix, bu durumu değiştirme kararı aldı. İçerisinde reklam ve satın alma seçenekleri olan oyunları tekrar gündeme getiriyor. Bu adımın yanı sıra, daha büyük sürümler için ücretlendirme planları yapıldığı da belirtiliyor.Netflix’in bu tür bir rotayı izlemesi sürpriz değil. Şirket, reklamdan kaçınma politikasını değiştirmiş ve artan abone sayısını sürdürmek için yeni gelir kaynakları arayışına girmiş gibi görünüyor. Bu adım, oyun sektöründe oldukça kritik olan içerik içi satın almaların geri dönüşüyle oyunlardan gelir elde etmeyi hedefliyor.Bu değişiklik, Netflix’in içerik stratejisinde bir dönüşümü temsil ediyor. Platformun ilerleyen dönemde nasıl bir yol izleyeceği ise merak konusu.
Teknoloji
Yayınlanma: 06 Ocak 2024 - 16:35
Netflix'in yeni kararı kullanıcılarını üzecek
Dünyanın en büyük yayın platformlarından Netflix, ücretsiz oyun devrini kapatma kararı aldı. Netflix kullanıcıları için mobil oyun hediyesi, artık geçmişte kalıyor. Netflix, gelir artışı hedefiyle ücretsiz oyunlarda yeni bir döneme hazırlanıyor.
Teknoloji
06 Ocak 2024 - 16:35