Şirket, bu sonuçların tarihteki ikinci en büyük üçüncü çeyrek net performansını temsil ettiğini belirtti.Spotify, brüt marjını yüzde 26,4 ile beklentilerin üzerine çıkararak ve 32 milyon euro faaliyet geliri bildirerek kârlılığa geri döndü.Ücretli abonelerin sayısı ise 30 Eylül 2023 itibarıyla 226 milyona ulaştı, bu da geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 16’lık bir büyümeyi temsil ediyor.Temmuz ayında premium paketlerine zam yapan Spotify, bu hamlenin meyvelerini toplamaya başladı. ABD’deki bireysel prim planı aylık 9,99 dolardan 10,99 dolara, ikili plan 12,99 dolardan 14,99 dolara ve aile planı 15,99 dolardan 16,99 dolara yükseltildi.Şirket ayrıca bu fiyat artışlarını Avrupa Birliği’nin çoğu, Birleşik Krallık ve Güney ve Orta Amerika, Asya ve Okyanusya’daki diğer bazı ülkeler de dahil olmak üzere diğer pazarlara da yansıttı. Bu fiyat artışları, şirketin üçüncü çeyrekte kârlılığını artırmasına yardımcı oldu.
Teknoloji
Yayınlanma: 25 Ekim 2023 - 20:32
Güncelleme: 01 Kasım 2023 - 21:07
Spotify gelirlerinde büyük artış
Çevrimiçi müzik devi Spotify, 2023 yılının üçüncü çeyreğinde gelirlerini yüzde 11 artırarak 3,4 milyar euroya çıkardığını duyurdu. Ayrıca, toplam aktif kullanıcı sayısını yüzde 26 artışla 574 milyona çıkardı.
Teknoloji
25 Ekim 2023 - 20:32
Güncelleme: 01 Kasım 2023 - 21:07
İlginizi Çekebilir